عـــبـــدالـــقـــائـــمـــ🌷

سلسه پژوهش های اعتقادی

عـــبـــدالـــقـــائـــمـــ🌷

سلسه پژوهش های اعتقادی

عـــبـــدالـــقـــائـــمـــ🌷

بسمه تعالی
من از حکم و فرمان حق نگذرم
اگر بگذرد تیغ خصم از سرم
...
گفتند آن یهودان چندان دروغ و بهتان
بر عیسی بن مریم، بر مریم و حواری
من کیستم که بر من نتوان دروغ گفتن
نه قرص آفتابم نه ماه ده چهاری

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

کمر خداوند !!

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ب.ظ


ابوهریره از پیامبر صلی الله علیه و آله نقل می‌کند که فرمود: 

خلق اللّه الخلق، فلما فرغ منه قامت الرَّحِمُ، فأخذت بِحَقْوِ الرّحمن، فقال له: مه، قالت: هذا مقام العائذ بک 

ص: ۴۸ 

من القطیعة، قال: ألا ترضین أنْ أصِلَ من وصلک، وأقطع من قطعک؟ قال: بلی یا ربّ، قال: فذاک. 

چون خداوند از آفرینش فارغ شد رحم برخاست و کمر خدا را گرفت، خدا گفت: دست بردار ؛ گفت: این مکان جایی است که باید از بریده شدن « قطع رَحِم » به تو پناه آورد. خدا گفت: آیا راضی نمی شوی که هرکه با تو وصل کرد من با او وصل کنم و هرکه تو را قطع کرد من با او قطع کنم؟ گفت: بلی ای پروردگار من. 

صحیح بخاری، کتاب تفسیر، باب تفسیر سوره محمّد صلی الله علیه و آله، باب ۴۷، ح ۴۸۳۰، ج ۳، ص ۳۹۲. 

عجبا! 

خدا شریکی به نام رحم دارد که زورش بر خدا می‌چربد و تا باج نگیرد، کمر خدا را رها نمی کند!! 

هرگاه این احادیث جعلی خوانده شود، کتاب تورات و انجیل در ذهن انسان تداعی می‌گردد!! 

در تعالیم اهل بیت پیامبر علیهم السلام این سخنان هیچ جایگاهی ندارد.

[عجایبی از صحاح : نقدی جامع بر صحاح سته اهل سنت - صفحه۴۸]

  • Ja Abdi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی